Denta Line

Ogrodnicza 6 Babice Nowe

O klinice

Klinika DentaLine oferuje profesjonalne usługi i innowacyjne metody leczenia. Gwarantujemy Państwu bezpieczeństwo i wysoką jakość usług. Nasz zespół lekarzy ma doświadczenie, są oni znakomicie wyszkoleni i stale poszerzają swoje kwalifikacje poprzez kursy i szkolenia. Jesteśmy po to by pomóc państwu osiągnąć wasz wymarzony cel i zobaczyć wasz piękny uśmiech. W naszej klinice używamy tylko najlepszego sprzętu, dzięki któremu możemy zapewnić Państwu w pełni kompleksową i bezbolesną opiekę. Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i technologiami, wszystko po to by jakość naszych usług była na najwyższym poziomie. Nasz gabinet jest w pełni przyjaznym miejscem w którym pacjenci czują się bezpiecznie. Oferujemy pacjentom komfortowe warunki i kompleksową opiekę zarówno przed jak i po zabiegu. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie by zapewnić lepsze leczenie. Szczególnie ważna jest dla nas wasza wygoda, równie mocno dbamy o piękne uśmiechy na waszych twarzach. Klinika otwarta jest na dużych jak i małych pacjentów, z czego ci najmniejsi są otaczani przez nas szczególną opieką na jaką zasługują. Dzięki naszym metodom wizyta u dentysty nie jest już traumatycznych przeżyciem dla malucha. Gorąco zapraszamy do odwiedzenia naszej kliniki.

Certyfikaty

2004 Uczestnictwo w II Międzynarodowej Konferencji Polskiej Akademii Stomatologicznej Estetycznej 2004
 Uczestnictwo w kursie pt.: Implanty: Idea - Sztuka - Praktyka. Ryzyko i komplikacje w postępowaniu praktycznym.
2005 Uczestnictwo w kursie pt.: Preparacja zębów pod korony i mosty metalowo-ceramiczne. Atraumatyczna metoda własna. 2005

Denta Line

Ogrodnicza 6 Babice Nowe