Ratyńscy Dental Clinic Józefów

Graniczna 39 Józefów

Obsługa przez Zaufanekliniki.pl

O klinice

Ratyńscy Dental Clinic Józefów to placówka stomatologiczna mieszcząca się w Józefowie, która zapewnia kompleksowe i nowoczesne leczenie w zakresie stomatologii zachowawczej i dziecięcej, protetyki i endodoncji mikroskopowej a także implantologii, ortodoncji i stomatologii estetycznej.

Klinikę otworzyło małżeństwo stomatologów w 2003 roku – lek. dent. Katarzyna Ratyńska oraz lek. dent. Artur Ratyński - i od tej pory panuje tutaj pełna ciepła i serdeczności atmosfera, kładziony jest szczególny nacisk na bezbolesne leczenie, kompleksowość oferty oraz nowoczesność i profesjonalizm w zakresie każdej dziedziny stomatologii.

Profesjonalni, doświadczeni i serdeczni – tak można po krótce scharakteryzować przyjmujących tu lekarzy stomatologów. Posiadają oni specjalizacje z zakresu ortodoncji, periodontologii i chirurgii stomatologicznej. Wiedzę i doświadczenie zdobywali nie tylko w Polsce, ale także za granicą, np. na Goethe Universitat we Frankfurtcie (Niemcy) z zakresu „Master of Oral Implantology”. Stomatologia to nie tylko ich zawód, ale także pasja, dzięki której z chęcią rozwijają swoje umiejętności i poznają nowe zdobycze z różnych dziedzin stomatologii na licznych specjalistycznych kursach, szkoleniach oraz międzynarodowych konferencjach, np. certyfikat udziału w kursie medycznym Digital Smile Design pt. „Cyfrowe projektowanie uśmiechu”, który zdobył w 2014 roku lek. dent. Artur Raryński.

Klinika posiada także certyfikaty świadczące o wysokim poziomie wykonywanych w niej usług implantologicznych i ortodontycznych. Jest to:

  • certyfikat autoryzowanej kliniki stomatologicznej Bego Implant Systems,
  • certyfikat Clear Aliger potwierdzający, iż w Dental Clinic Józefów można poddać się innowacyjnemu leczeniu wad zgryzu z użyciem niewidocznych nakładek o dużym komforcie dla pacjenta.

Ponadto lekarze placówki regularnie biorą udział w przeglądach oraz dbają o zęby u najmłodszych w pobliskich przedszkolach, m.in. w Niepublicznym Przedszkolu Artystyczno-Językowym Biedroneczki w Józefowie, w Niepublicznym Punkcie Przedszkolnym Mrówki oraz w Przedszkolu Krasnoludków.

Placówka posiada doskonałe wyposażenie sprzętowe, dzięki któremu leczenie w gabinetach jest komfortowe, skuteczne, szybkie i bezbolesne. W zakresie leczenia kanałowego jest to kilka urządzeń, tj. : mikroskop stomatologiczny (do precyzyjnego leczenia kanałowego), endometr (do mierzenia długości kanałów zębowych), mikrosilnik endodontyczny (do opracowywania kanałów korzeniowych) oraz sprzęt do termoplastycznego wypełniania kanałów. W zakresie higienizacji zębów wykorzystywane jest tutaj urządzenie ultradźwiękowe do wykonywania skalingu (czyli usuwania kamienia i osadów z zębów), piaskarka do oczyszczania zębów z osadów oraz lampa Beyond (do gabinetowego wybielania zębów). Leczenie stomatologiczne w każdej dziedzinie jest w klinice tej wspomagane przez aparat do sedacji wziewnej (znieczulenia za pomocą podtlenku azotu), aparatu RTG (do wykonywania zdjęć uzębienia) oraz aparatu do tomografii komputerowej CBCT (do wykonywania zdjęć panoramicznych i cefalometrycznych).

To, jak ważny w klinice tej jest pacjent przejawia się nie tylko w odpowiednim podejściu personelu, ale także w wyglądzie całej kliniki oraz w licznych udogodnieniach, które zostały tutaj przygotowane z myślą o każdej grupie pacjentów. Są to m.in.:

  • Dogodna lokalizacja – umiejscowienie kliniki w Józefowie pod Warszawą sprawia, iż bardzo łatwo tutaj dojechać pacjentom z różnych części Polski a także z samej Warszawy.
  • Nowoczesny budynek – klinika zajmuje nowoczesny budynek w całości przystosowany do prowadzenia w nim działalności medycznej. Budynek jest ogrodzony i otaczają go drzewa, dzięki czemu leczenie odbywa się w spokojnej i wyciszającej atmosferze z dala od hałasu miasta.
  • Duży parking – znajduje się w otoczeniu budynku kliniki, jest bezpłatny i posiada sporo miejsc parkingowych dla pacjentów.
  • Piękne wnętrza – poczekalnia jest tutaj urządzona stylowo z przewagą spokojnej gamy kolorystycznej w wyglądzie ścian i mebli, ciekawym oświetleniem oraz wygodnymi kanapami, na których można napić się kawy lub innych napojów w oczekiwaniu na wizytę. We wszystkich czterech gabinetach znajdują się komfortowe unity stomatologiczne oraz meble nadające tym miejscom odpowiedniego szyku a jednocześnie domowej atmosfery.
  • Bezpłatny internet – na terenie placówki dostępne jest dla pacjentów bezpłatne WiFi.
  • Dla dzieci – klinika posiada specjalny interaktywny kącik dla najmłodszych pacjentów, z telewizorem z bajkami oraz kącikiem do malowania, który umili im czas oczekiwania na wizytę. Sam gabinet dla dzieci jest również kolorowy z bajkowymi postaciami na ścianie.
  • Dla niepełnosprawnych – placówka jest w pełni przystosowana do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  • Klimatyzacja – pomieszczenia kliniki są klimatyzowane co zapewnia komfort i stałą temperaturę o każdej porze roku.
  • Obsługa w obcych językach – w klinice w pełni obsługiwani są także pacjenci posługujący się językiem angielskim lub niemieckim.
  • Promocje na usługi – klinika oferuje sukcesywnie specjalne ceny promocyjne na wybrane zabiegi stomatologiczne, np. Promocja Happy Hours ustalona w określonych godzinach w danym dniu.
  • Płatność w ratach – za zabiegi w klinice możliwa jest płatność ratalna po podpisaniu przez pacjenta umowy z firmą MediRaty.
  • Płatność elektroniczna – w placówce istnieje możliwość zapłaty kartą płatniczą za wykonane usługi i zabiegi stomatologiczne.
  • RTG na miejscu – w placówce znajduje się aparat rentgenowski oraz tomografia komputerowa do wykonywania zdjęć uzębienia, co jest bardzo wygodne dla pacjentów.

Ratyńscy Dental Clinic znajduje się na obrzeżach Józefowa przy ul. Granicznej w stronę wyjazdu w kierunku Warszawy. Jest to niezwykle spokojna zalesiona okolica, gdzie łatwo jest dojechać własnym samochodem oraz środkami komunikacji miejskiej z Warszawy. Wystarczy wysiąść na przystanku Błota z autobusu nr 213 lub 702 i przejść odcinek ok. 1 km lub na przystanku Ks. Malinowskiego skąd jest tylko 900 m do pokonania. Z najbliższej stacji PKP Michalin do kliniki jest natomiast niecały kilometr. Do centrum Warszawy pacjent dostanie się z Dental Clinic w godzinę własnym samochodem lub wsiadając w autobus nr 702 a następnie przesiadając się na przystanku Wiatraczna w tramwaj linii 26.

Certyfikaty

 1
1

Opinie

Ratyńscy Dental Clinic JózefówOcena: 4.7/5 Opinie: 11, Ocen: 11

Wystrój
Obsługa
Cena
Bezpieczeństwo
Oferta

  • P

    Bardzo dobrze

    Miła i profesjonalna obsługa. Serdecznie polecam, zwłaszcza tym, którzy mają traumę z dzieciństwa i boją się dentysty :-)

    Paweł (2018-07-02)

  • T

    Bardzo dobrze

    świetny gabinet stomatologiczny . Na pierwszy rzut oka już mi sie spodobał gabinet bo wystrój uważam za genialny. do tego wszytskiego jeszcze tak kompetentni lekarze stomatolodzy ;)

    Tatiana (2018-05-30)

  • J

    Bardzo dobrze

    Witam ,dzięki Pani Katarzynie moje dziecko nie tylko nie boi się dentysty ,ale ma wyleczone ząbki .Gdzie w innych gabinetach proponowano nam leczenie tylko w znieczuleniu ogólnym z kwotą ponad 3000 zł.Poza tym czysto ,schludnie i przemili ,przesympatyczni ludzie .Polecam z czystym sumieniem:)

    Justyna (2018-02-08)

  • K

    Bardzo dobrze

    Całe życie bałem się gabinetów stomatologicznych, ale w gabinetach DENTAL CLINIC czuję się jak w domu. A co do niektórych Pań i Panów pracujących tam, to chyba są z kosmosu.;-) Mega sympatyczni ludzie, a do tego profesjonalni.;-) Mentalność osób pracujących w tej klinice daleko odbiega od ponurej rzeczywistości większości klinik, które w porównaniu do DENTAL CLINIC można co najwyżej nazwać pseudo klinikami.;-)

    Kamil H. (2018-01-27)

  • A

    Bardzo dobrze

    Miałam u nich usuwaną ósemkę. Bardzo się bałam jednak trafiłam w doskonałe ręce - pełen profesjonalizm, opieka i troska. Szczerze mówiąc chyba przeszłam ten zabieg bardzo łagodnie!

    Amanda (2018-01-14)

  • H

    Dostatecznie

    Niniejszą opinię wystawiam po dwóch miesiącach od wizyty w Dental Clinic, zatem upłynęło wystarczająco dużo czasu, by oddzielić emocje od faktów. A fakty są następujące: 28.06 udałam sie na planowaną wizytę w Dental Clinic u lek. dent. Błażeja Derdy na leczenie kanałowe. Sposób leczenia został wstępnie zakreślony i omówiony przez ww. lekarza, do czego nie mam żadnych zastrzeżeń. Lekarz bardzo kontaktowy, wyczerpująco odpowiadał na moje pytania, wziął pod uwagę moje zdanie.  Leczenie zostało zaplanowane na dwie wizyty po 1,5 h każda z nich. Po niniejszych ustaleniach lekarz zaprosił mnie na fotel i rozpoczął pracę: wykonał zdjęcia, znieczulił i zabrał się za usuwanie próchnicy, między wierszami wyrażając głośno nadzieję, że uda mu się zrobić to, co zaplanował na tej 1,5 h wizycie, ponieważ są problemy ze sprzętem. A konkretnie z lampą główną, bez której nie jest w stanie dokończyć ten etap leczenia. Lekarz kilkakrotnie podejmował próby uruchomienia jej. Lampa nie zadziałała. Asystentka zaproponowała zmianę gabinetu, jednak dr Derda nie był entuzjastą tego pomysłu. Po 45 minutach wizyty założono mi opatrunek, i na tym koniec tejże wizyty. W recepcji ustaliłam datę kolejnej. Pierwotnie miała odbyć się dnia następnego, ale ponieważ nie mogłam się stawić, ustalono ją na 12.07. Po powrocie do domu nie zwracałam uwagę na ból dziąsła jak mi towarzyszył, ponieważ wydawało mi sie, ze to normalne w związku z wcześniejszą ingerencją. Przez kolejne dni dolegliwości nie ustawały, a stawały się na tyle dotkliwe, że aby normalnie funkcjonować, np. jeść i w miarę normalnie spać, potrzebowałam środków przeciwbólowych. Część twarzy była spuchnięta, a ogólnie dostępne żele znieczulające przynosiły nieznaczną ulgę na krótką chwilę. W sobotę 1.07, czyli 3 dni po feralnej wizycie nie byłam w stanie już wskazać, gdzie mnie konkretnie boli, ponieważ ból rozlewał się i obejmował coraz większy obszar. Tego dnia wczesnym popołudniem zadzwoniłam do Dental Clinic z prośbą o pilne przyjęcie i usłyszałam, że "grafik naszych lekarzy w dniu dzisiejszym jest wypełniony". Mój mąż wykonał kilkanaście telefonów tego popołudnia i wieczora (sobota), nikt nie chciał przyjąć nie swojego pacjenta i to jeszcze z powikłaniami po wizycie u kogoś innego. Summa summarum znaleźliśmy lekarza, który pomógł mi, usunął opatrunek doktora Derdy, i stwierdził ogromny stan zapalny dziąsła, które dopiero po ok. dwóch tygodniach udało się wygoić. Na 12.07 ustalona była data kolejne wizyty w Dental Clinic. Tydzień przed nią zadzwoniłam, by poprosić o spotkanie z panią lub panem Ratyńskim, właścicielami kliniki. Chciałam wyrazić swoją opinię co do tego, że jako ich pacjent zostałam pozostawiona na lodzie. Usłyszałam, że właściciele nie będą mogli się spotkać, bo są zajęci, ale ktoś się do mnie odezwie. Osobą kontaktową została szefowa recepcji, która oddzwoniła, przeprosiła, i zapytała czego oczekuję, jako rekompensaty. Odpowiedziałam, że muszę się zastanowić, i nie chcę podejmować pochopnych decyzji. Umówiłyśmy się na rozmowę w dniu planowanej wizyty. Tak tez się stało. Jeszcze raz objaśnienie całej sytuacji, kto, kiedy, co i dlaczego, oraz przeprosiny i wyjaśnienie, ze coś widocznie poszło nie tak, bo standardy kliniki są inne. Tak czy siak trafiło na mnie. Drugi raz ze strony pani Agaty nie padło pytanie o rekompensatę, więc powiedziałam, ze jak najbardziej przyjmuję przeprosiny, bo nie wyobrażam sobie podobnej sytuacji na przyszłość. Powiedziałam też, ze jako minimum zadośćuczynienia oczekuję pokrycia kosztów wizyty (150 zł) u lekarza, który opanował stan zapalny, oczywiście miałam przy sobie rachunek wystawiony przez tegoż lekarza jako dowód poniesionych kosztów. Po rozmowie poszłam na wizytę do dr Derdy, a pani Agata miała się w tym czasie skonsultować z szefostwem, które tego dnia akurat wcale nie było tak zajęte, jak sygnalizowano mi to tydzień wcześniej. Pan Ratyński mijał się ze mną na korytarzu bodajże dwukrotnie, ba, nawet usiadł w poczekalni i znalazł czas na pogawędkę z jakąś panią. Po zakończonej wizycie otrzymałam decyzję pana Ratyńskiego przekazanego przez szefową recepcji: do zapłaty 300 zł z tytułu aktualnej wizyty, oraz zalecenie dostarczenia dokumentacji leczenia od tego drugiego lekarza. Zapytałam po co? Po to aby państwo Ratyńscy ocenili słuszność mojego roszczenia (przypomnę: 150 zł). Do paragonu za bieżącą usługę stomatologiczną pani Agata widząc moje oburzenie dołączyła gratis: pomadkę ochronną. Podsumowując: jest to moja pierwsza negatywna opinia, jaką publikuję w internecie. Od kilkunastu lat pracuję z ludźmi (wykonuję zawód zaufania publicznego), i takie potraktowanie swojego klienta (tu akurat pacjenta) nie wpasowuje się w moje standardy. Wierzę w pozytywne opinie innych pacjentów, jednak w moim przypadku klinika poległa na całej linii w sytuacji kryzysowej i niecodziennej. Najmniej profesjonalne- poza zachowaniem Ratyńskiego- jest posadzenie pacjenta na fotel mając świadomość uszkodzonego sprzętu, zafundowanie mu powikłań, a potem uznanie, ze nic takiego się nie stało. Tak na marginesie: kolejny ząb leczony przez dr Derdę (wymiana rozszczelnionej plomby w górnej dwójce) sprawia ból przy dotknięciu go czymkolwiek, np. palcem czy szczoteczką. A panu Ratyńskiemu nadal życzę takiego zadowolenia z samego siebie, jakie prezentował wtedy, kiedy przechadzał się po klinice w dniu mojej wizyty i rozmowy z panią Agatą.

    Helena Sieniawska (2017-08-27)

  • A

    Bardzo dobrze

    Ja jestem mega zadowolona że trafiłam na tą klinikę - pełen profesjonalizm, widać że znają sie na leczeniu zębów, miło - jestem zadowolona z leczenia u nich! to już na stałe będzie moja klinika!!

    Afiszka (2017-07-22)

  • G

    Bardzo dobrze

    Chodzę tu regularnie do dentysty i zdarzyło się kilka razy korzystać z ich Happy Hours – uważam że mają świetną ofertę zniżkową w ramach tej promocji. Poza tym leczenie bez bólu, dobra lokalizacja – parking na którym zawsze jest miejsce na samochód. Ogólnie super.

    Grzesiek (2017-04-14)

  • Z

    Bardzo dobrze

    Ja jestem stałą pacjentką tego gabinetu i chodzę tu nie tylko na leczenie swoich zębów ale także z moim dziećmi które uwielbiają bawić się tutaj w specjalnie dla dzieci przygotowanym kąciku. Moje dzieci naprawdę lubią dentystę a to dzięki temu miejscu

    Zadowolony pacjent (2017-04-14)

  • M

    Bardzo dobrze

    Leczenie na wysokim poziomie, doświadczony personel oraz duży wybór usług dentystycznych z różnych dziedzin stomatologii w jednym miejscu – to niewątpliwe atuty tego miejsca. Ponadto spokojna okolica i piękne wnętrza. Polecam serdecznie każdemu!

    Marta (2017-04-14)

  • I

    Bardzo dobrze

    Zęby po wybielaniu wyglądają pięknie! bezboleśnie, szybko i miło. Cena też ok. Bardzo czysto i schludnie.

    Iza (2016-10-24)

Kontakt

Ratyńscy Dental Clinic Józefów

Graniczna 39 Józefów

Umów wizytę  48 22 765 67 78 

Godziny otwarcia

Poniedziałek

09:00 - 20:00

Wtorek

09:00 - 20:00

Środa

09:00 - 20:00

Czwartek

09:00 - 20:00

Piątek

09:00 - 20:00

Sobota

09:00 - 15:00

Niedziela

zamknięte

Dni świąteczne

zamknięte

Personel

Lek. dent. Katarzyna  Ratyńska

Lek. dent. Katarzyna Ratyńska

Ortodonta
Stomatolog
Lek. dent. Katarzyna Ratyńska studia lekarsko-dentystyczne ukończyła w 1993 roku, otrzymując jednocześnie uprawnienia do wykonywania zawodu stomatologa. Swoje doświadcz...

 czytaj więcej

Umów wizytę

Lek. dent. Artur  Ratyński

Lek. dent. Artur Ratyński

Implantolog
Chirurg stomatologiczny
Lek. dent. Artur Ratyński jest absolwentem Warszawskiej Akademii Medycznej, którą ukończył na kierunku lekarsko-dentystycznym. Ponadto uczęszczał n...

 czytaj więcej

Umów wizytę