Żylaki kończyn dolnych

Cena od 250 zł Zapytaj o raty

Żylaki kończyn dolnych (przewlekła niewydolność żylna) to choroba, w przebiegu której z różnych przyczyn dochodzi do poszerzenia układu żył powierzchownych, niewydolności zastawkowej i w konsekwencji powstania konglomeratów żylnych, przebarwień skóry a w postaciach bardziej zaawansowanych owrzodzeń.

Żylaki kończyn dolnych

100% poleca ten zabieg
  • K

Czy po takim zabiegu jest długa rehabilitacja?jak długo trzeba czekać na zabieg?I czy jest możliwe na fundusz zdrowia?

Konatowski (04-07-2015 14:52)

Twoja odpowiedź

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)

Podpis

• J

Aby można było ocenić, jaki zabieg i jak rozległy będzie potrzebny w Pana przypadku, niezbędna będzie konsultacja z lekarzem, najlepiej chirurgiem naczyniowym. Po przeprowadzeniu USG dopplerowskiego lekarz będzie w stanie ocenić zaawansowanie choroby oraz zalecić optymalną terapię. Do pracy zazwyczaj można wrócić już po tygodniu od zabiegu. Można leczyć żylaki w ramach kontraktu z NFZ.

Jakub - ZaufaneKliniki.pl 07-07-2015 15:53

Inne pytania dotyczące tego zabiegu