Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej z filtrem światła niebieskiego

Operacja zaćmy +

Cena od 3500 zł Zapytaj o raty

Największe korzyści z operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej z filtrem światła niebieskiego mogą odnieść pacjenci, dla których ważna jest zdolność prawidłowego widzenia w warunkach ograniczonego oświetlenia,

• J

Znieczulenie ogólne?

Muszę się poddać operacji, ale wolałabym w znieczuleniu ogólnym, gdyż bardzo się boję. Co mam zrobić, żeby dostać takie znieczulenie

Julka (20-03-2017 12:22)

Twoja odpowiedź

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)

Podpis

• A

Ale takie znieczulenie miejscowe wcale nie jest takie złe. Na pewno dadzą ci też jakiegoś głupiego jasia i będzie ok. ja nie wspominam źle tej operacji a miałam w znieczuleniu miejscowym tylko. Ogólne to zawsze większe ryzyko i możliwość powikłań. Zastanów się jeszcze.

Aneta 20-03-2017 12:23

• T

Na pewno przy dodatkowej opłacie nie będzie z tym problemu! Przecież to Polska i takie rzeczy w służbie zdrowia, jak coś na życzenie pacjenta to tylko kwestia kwoty. A jak nie stać Cie na dodatkową opłate to musisz jakoś inaczej kombinować, jak ze wszystkim w tym kraju.

Tomek 20-03-2017 12:23

• B

Z reguły takie zabiegi są przeprowadzane w znieczuleniu miejscowym, ale jeśli pacjent jest bardzo niespokojny i nie współpracuje z lekarzami to mogą go uśpić. Musisz jakoś wykazać jak bardzo się boisz i porozmawiać o tym z lekarzem.

Basia 20-03-2017 12:23

Inne pytania dotyczące tego zabiegu