Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki multifokalnej

Operacja zaćmy +

Cena od 3500 zł Zapytaj o raty

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki multifokalnej jest dobrym wyborem dla pacjentów wymagających patrzenia do bliży i do dali.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki multifokalnej

• K

Kiedy odczuję całkowite efekty zabiegu?

Muszę się poddać zabiegowi a chciałbym szybko wrócić do pracy. Na jaki okres przerwy w pracy musze się przygotować

Konrad (20-03-2017 13:15)

Twoja odpowiedź

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)

Podpis

• J

U mnie niestety to trochę dłużej trwało niż dwa tygodnie… a potem jeszcze się okazało że musze i tak nosić nadal okulary, bo implnat okazał się niewystarczający dla mnie. Jakbym wiedziała to może być wybrała inny tańszy wariant, a nie płaciła drugie tyle za tą cudowną soczewkę.

Justyna K. 20-03-2017 13:16

• M

Po takiej operacji widzi się lepiej od razu, ale z tego co wiem to lekarze zalecają tak około dwóch tygodni na całkowite dojście do siebie. Oczy muszą się przyzwyczaić do nowego patrzenia i tyle. I chyba bez znaczenia ma to jaki się wykonuje zawód, bo oczu używa się cały czas.

Michał 20-03-2017 13:16

• N

Szkoda, że nie napisałeś jaki zawód wykonujesz bo do dużo od tego zależy. Jeśli pracujesz np. w silnym sztucznym oświetleniu lub jesteś kierowcą to na pewno ten czas będzie wydłużony. A jeśli twój wzrok nie musi się tak wytężać to na pewno szybciej.

Natka 20-03-2017 13:15

Inne pytania dotyczące tego zabiegu