Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej Kraków (województwo Małopolskie)

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej zapewnia dobre widzenie zarówno przy patrzeniu z bliskiej jak i z dalszej odległości i może być polecana dla osób, które chciałyby uniknąć konieczności noszenia okularów. czytaj więcej

Średnia cena operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej (Kraków) to 4925 zł

Wybierz interesującą Cię klinikę w mieście Kraków z poniższej listy:

W mieście Kraków i w pobliżu, zabieg operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej w mieście Kraków, w Małopolskie, wykonywane jest w 3 klinikach, m.in. Ośrodek Chirurgii Oka Prof. Zagórskiego Kraków, Krakowskie Centrum Okulistyki Zooptica, Ośrodek Chirurgii Oka Prof. Zagórskiego w Nowym Sączu. W regionie jest 28 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Kraków.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej w mieście Kraków,napisz do nas.