Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej

Operacja zaćmy

Cena od 3500 zł Zapytaj o raty

U większości pacjentów po wykonaniu operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej udaje się uniknąć konieczności korekcji wady wzroku przy wykorzystaniu szkieł kontaktowych lub okularów korekcyjnych.

100% poleca ten zabieg
  • M

Na co muszę uważać po operacji?

chciałabym wiedzieć, czy jest coś czego nie mogę robic po operacji?

Magda (20-03-2017 14:32)

Twoja odpowiedź

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)

Podpis

• P

Jest to trochę zdradliwe właśnie bo widzenie tak się poprawia że się wydaje że spokojnie można robić wszystko normalnie. A tu jednak nie jest tak do końca. Jest to mimo wszystko ingerencja w nasze oczy i one muszą się przystosować do nowych warunków.

Paula 20-03-2017 14:33

• B

Na pewno lekarz powie Ci co możesz robić a czego nie możesz robić bezwzględnie. Na pewno warto wziąć sobie kilka dni wolnego i w tym czasie skupić się na sobie i na niepożądanych objawach jeśli takie wystąpią. Trzeba przestrzegać terminów wizyty kontrolnej.

Basia 20-03-2017 14:32

• H

Ja po operacji musiałem na siebie uważać, oszczędzać oczy i nie wytężać zbytnio wzroku a szczególnie prowadzić samochodu, bo to bardzo obciąża wzrok. Oczy muszą się przyzwyczaić do nowej soczewki i do nowego lepszego widzenia, więc potrzebują trochę czasu.

Hubert 20-03-2017 14:32

Inne pytania dotyczące tego zabiegu