Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej

Operacja zaćmy +

Cena od 3500 zł Zapytaj o raty

Operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej – są przeznaczone dla pacjentów, którzy oprócz zaćmy cierpią na astygmatyzm, który korygowany jest przez odpowiedni kształt soczewki.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej

• g

Oszczędzanie wzroku po zabiegu?

Czy to prawda, ze przez kilka dni po zabiegu będę musiała oszczędzać mój wzrok?

gosia (29-03-2017 12:13)

Twoja odpowiedź

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)

Podpis

• J

Owszem trzeba oszczędzać oczy i powoli do wszystkiego przyzwyczajać, ale mi lekarz zalecił także coś zupełnie innego – właśnie ćwiczenia wzroku i to jak najszybciej po operacji – już dzień po operacji. skupiać wzrok na czymś blisko a potem daleko

Jan 29-03-2017 12:15

• H

Do tej jazdy samochodem, czytania i oglądania telewizji to trzeba jeszcze dołożyć pracę na komputerze a nawet korzystanie ze smartfona – dużo osób o tym zapomina, że teraz tak najczęściej spędzamy czas a to też obciąża wzrok.

Hubert 29-03-2017 12:14

• G

Mi lekarz zakazał jazdy samochodem zaraz po zabiegu i w ciągu kilku dni nie czytać zbyt długo i nie oglądać za dużo telewizji tylko stopniowo po parę minut dziennie i codziennie to wydłużać. I oczy i mózg fajnie przyzwyczaiły się do nowej soczewki.

Grzesiek 29-03-2017 12:14

Inne pytania dotyczące tego zabiegu