Operacja jednoczesna zaćmy i jaskry z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią Warszawa (województwo Mazowieckie)

Zabieg jednoczasowy leczący zaćmę i jaskrę z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią należy do operacji okulistycznych. W jej czasie okulista wykorzystuje narzędzia okulistyczne do nacięcia spojówki i twardówki a także podzielenia jądra soczewki, która następnie zostaje rozbita za pomocą fakoemulsyfikacji, a w jej miejsce umieszczona jest soczewka twarda. czytaj więcej

Średnia cena operacja jednoczesna zaćmy i jaskry z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią (Warszawa) to 3000 zł

Wybierz interesującą Cię klinikę w mieście Warszawa z poniższej listy:

W mieście Warszawa i w pobliżu, zabieg operacja jednoczesna zaćmy i jaskry z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja jednoczesna zaćmy i jaskry z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią w mieście Warszawa, w Mazowieckie, wykonywane jest w 3 klinikach, m.in. RETINA Szpital Okulistyczny, RETINA Szpital Okulistyczny. W regionie jest 7 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja jednoczesna zaćmy i jaskry z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Warszawa.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja jednoczesna zaćmy i jaskry z wszczepieniem soczewki twardej z równoczasową trabekulektomią w mieście Warszawa,napisz do nas.