Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej torycznej Kraków (województwo Małopolskie)

Najnowszym osiągnięciem technologicznym są soczewki pseudoakomodacyjne toryczne, zapewniające dobre widzenie przedmiotów znajdujących się zarówno blisko gałki ocznej, jak i w znacznej odległości. Poza tym niwelują one zaburzenia widzenia wynikające z astygmatyzmu. czytaj więcej

Średnia cena operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej torycznej (Kraków) to 4950 zł

Wybierz interesującą Cię klinikę w mieście Kraków z poniższej listy:

W mieście Kraków i w pobliżu, zabieg operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej torycznej można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej torycznej w mieście Kraków, w Małopolskie, wykonywane jest w 2 klinikach, m.in. Krakowskie Centrum Okulistyki Zooptica, Centrum Medyczne Alfamedica Silesia North. W regionie jest 19 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej torycznej zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Kraków.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki pseudoakomodacyjnej torycznej w mieście Kraków,napisz do nas.