Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej Warszawa (województwo Mazowieckie)

Celem operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej jest usunięcie zmętniałej soczewki i zastąpienie jej soczewką wewnątrzgałkową. Zabieg ten prowadzi do poprawienia funkcji wzrokowych pacjenta. czytaj więcej

Średnia cena operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej (Warszawa) to 3930 zł

Wybierz interesującą Cię klinikę w mieście Warszawa z poniższej listy:

W mieście Warszawa i w pobliżu, zabieg operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej w mieście Warszawa, w Mazowieckie, wykonywane jest w 6 klinikach, m.in. Centrum Operacji Zaćmy Jerzy Brzozowski, RETINA Szpital Okulistyczny, RETINA Szpital Okulistyczny. W regionie jest 39 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Warszawa.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej w mieście Warszawa,napisz do nas.