Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej jest wymagającym zabiegiem, jednak wykonując go w sprawdzonej klinice masz pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Więcej informacji o zabiegu, jego charakterystyce, korzyściach oraz przeciwwskazaniach znajdziesz tutaj: Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej.

Poczytaj o zabiegu

Łódź - rekomendowane kliniki

W mieście Łódź i w pobliżu, zabieg operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Chirurgia Okulistyczna Wyrzykowski

ul.Milionowa 55
93-113 Łódź

Chirurgia Okulistyczna Wyrzykowski to placówka z wieloletnim doświadczeniem, działająca na rynku...... Czytaj więcej.

Centrum Medyczne Mavit - Okulistyczny Ośrodek Diagnostyczny

ul.Migdałowa 4
02-796 Warszawa

Nasze Centrum zaczęło funkcjonować jako NFZ w 2000 roku. W roku 2002 rozbudowany został...... Czytaj więcej.

Centrum Medyczne Mavit - Szpital Specjalistyczny z zakresu okulistyki

ul.Podleśna 61
01-673 Warszawa

Ośrodek Mavit jest nowoczesną placówką okulistyczną. Rozpoczęliśmy działalność w 2000 roku...... Czytaj więcej.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w mieście Łódź, w Łódzkie, wykonywane jest w 2 klinikach, m.in. Centrum Operacji Zaćmy Jerzy Brzozowski, Ośrodek Chirurgii Oka Prof. Zagórskiego w Nowym Sączu, Alfamedica Sp. z o.o.. W regionie jest 39 klinik.

W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Łódź.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w mieście Łódź, napisz do nas.

Ceny operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w mieście Łódź

Średnia cena operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w Twoim mieście Łódź to 3100 zł.

Rezerwacja zabiegu

Obsługa klienta przez Zaufanekliniki.pl:

Telefony są czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00

Operacja zaćmy +

raty od 61zł

Zapytaj o szczegóły

Porozmawiaj
o zabiegu

azet

Odpowiedzi (0)

jaka soczewka-jedno czy wieloogniskowa ?

Używam okularów do czytania (1,5),czy zastosowaie soczewki wieloogniskowej zlikwiduje problem, czy w myśl zasady po co przepłacać jak i tak okulary będą musiały być i wybrać sozewkę jednoogniskową ?

hihi

Odpowiedzi (1)

Czy operacja zaćmy jest refundowana z NFZ?

Proszę o informację bo nie mogę znaleźć.

Zadaj pytanie

Pytanie

Dodatkowy opis (szczegóły pytania)

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)