Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej jest wymagającym zabiegiem, jednak wykonując go w sprawdzonej klinice masz pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Więcej informacji o zabiegu, jego charakterystyce, korzyściach oraz przeciwwskazaniach znajdziesz tutaj: Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej.

Łódź - rekomendowane kliniki

W mieście Łódź i w pobliżu, zabieg operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Chirurgia Okulistyczna Wyrzykowski

ul.Milionowa 55
93-113 Łódź
0 opinii o klinice

Chirurgia Okulistyczna Wyrzykowski to placówka z wieloletnim doświadczeniem, działająca na rynku...... Czytaj więcej.

Centrum Medyczne Mavit - Szpital Specjalistyczny z zakresu okulistyki

ul.Podleśna 61
0 opinii o klinice

Ośrodek Mavit jest nowoczesną placówką okulistyczną. Rozpoczęliśmy działalność w 2000 roku...... Czytaj więcej.

Centrum Medyczne Mavit - Okulistyczny Ośrodek Diagnostyczny

ul.Migdałowa 4
0 opinii o klinice

Nasze Centrum zaczęło funkcjonować jako NFZ w 2000 roku. W roku 2002 rozbudowany został...... Czytaj więcej.

Laser Lens

ul.Chudoby 16a
62-200 Gniezno
1 opinia o klinice

NSZOZ LASER - LENS działa od roku 2004. Placówka mieści się w Gnieźnie. Gabinet oferuje...... Czytaj więcej.

Polecam dr Szymaniaka , super lekarz i specjalista . Obsługa pielęgniarsko -... - Kaczor

Pryzmat - Okulistyka

ul.Tarnogórska 70/1
44-100 Gliwice
0 opinii o klinice

Klinika PRYZMAT działa na terenie miasta Gliwice. Na rynku usług okulistycznych jest od 2007 r. i...... Czytaj więcej.

Pokaż numer telefonuPokaż wszystkie zabiegi
Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w mieście Łódź, w Łódzkie, wykonywane jest w 2 klinikach, m.in. Centrum Operacji Zaćmy Jerzy Brzozowski, Ośrodek Chirurgii Oka Prof. Zagórskiego w Nowym Sączu, RETINA Szpital Okulistyczny. W regionie jest 38 klinik.

W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Łódź.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w mieście Łódź, napisz do nas.

Ceny operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w mieście Łódź

Średnia cena operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki asferycznej w Twoim mieście Łódź to 3100 zł.

Rezerwacja zabiegu

Telefony są czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00

Porozmawiaj
o zabiegu

azet

Odpowiedzi (0)

jaka soczewka-jedno czy wieloogniskowa ?

Używam okularów do czytania (1,5),czy zastosowaie soczewki wieloogniskowej zlikwiduje problem, czy w myśl zasady po co przepłacać jak i tak okulary będą musiały być i wybrać sozewkę jednoogniskową ?

hihi

Odpowiedzi (1)

Czy operacja zaćmy jest refundowana z NFZ?

Proszę o informację bo nie mogę znaleźć.

Zadaj pytanie

Pytanie

Dodatkowy opis (szczegóły pytania)

Adres email (nie będzie widoczny dla innych)