Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej Szczecin (województwo Zachodniopomorskie)

Celem operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej jest usunięcie zmętniałej soczewki i zastąpienie jej soczewką wewnątrzgałkową. Zabieg ten prowadzi do poprawienia funkcji wzrokowych pacjenta. czytaj więcej

Średnia cena operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej (Szczecin) to 5000 zł

Wybierz interesującą Cię klinikę w mieście Szczecin z poniższej listy:

W mieście Szczecin i w pobliżu, zabieg operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej w mieście Szczecin, w Zachodniopomorskie, wykonywane jest w 3 klinikach, m.in. Dom Lekarski Centrum Medyczne - Turzyn, Dom Lekarski Przychodnia w Outlet Park, KARDIOTEL CENTRUM MEDYCZNE. W regionie jest 39 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Szczecin.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja zaćmy metodą fakoemulsyfikacji z wszczepieniem soczewki torycznej w mieście Szczecin,napisz do nas.