Operacja wrastających paznokci

Operacja wrastających paznokci Łódź (województwo Łódzkie)

Wrastające paznokcie mogą być przyczyną silnego bólu okolicy opuszek palców, o największym nasileniu w miejscu wału skórnego, na który wywierany jest nacisk i w który wbija się nieprawidłowa płytka. W takich sytuacjach leczenie chirurgiczne polega na operacji wrastających paznokci. Usuwa się ich fragment wraz z boczną częścią macierzy od strony dającej uciążliwe objawy. czytaj więcej

Średnia cena operacja wrastających paznokci (Łódź) to 500 zł

Umów wizytę Suplementy urody

Wybierz interesującą Cię klinikę w mieście Łódź z poniższej listy:

W mieście Łódź i w pobliżu, zabieg operacja wrastających paznokci można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja wrastających paznokci w mieście Łódź, w Łódzkie, wykonywane jest w 1 klinikach, m.in. EXCELLENCE PLACE, Centrum Medyczne Alfamedica Silesia North, Bellazone - Centrum Medycyny Estetycznej i Laseroterapii. W regionie jest 19 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja wrastających paznokci zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Łódź.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja wrastających paznokci w mieście Łódź,napisz do nas.