Operacja wrastających paznokci

Operacja wrastających paznokci Warszawa (województwo Mazowieckie)

Wrastające paznokcie mogą być przyczyną silnego bólu okolicy opuszek palców, o największym nasileniu w miejscu wału skórnego, na który wywierany jest nacisk i w który wbija się nieprawidłowa płytka. W takich sytuacjach leczenie chirurgiczne polega na operacji wrastających paznokci. Usuwa się ich fragment wraz z boczną częścią macierzy od strony dającej uciążliwe objawy. czytaj więcej

Średnia cena operacja wrastających paznokci (Warszawa) to 495 zł

Umów wizytę Suplementy urody

Niestety ale w obecnej chwili nie posiadamy w naszej ofercie klinik, które oferują zabieg Operacja wrastających paznokci w Warszawa, w województwie Mazowieckie. Zapraszamy do zapoznania się z propozycją klinik, które znajdują się w pobliżu.

W mieście Warszawa i w pobliżu, zabieg operacja wrastających paznokci można wykonać w renomowanych placówkach medycznych oferujących wiele udogodnień dla pacjenta. Zapoznaj się z ofertą klinik, w których wykonywany jest zabieg i umów się online do placówki, która najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom.

Operacja wrastających paznokci w mieście Warszawa, w Mazowieckie, wykonywane jest w 2 klinikach, m.in. Euroklinika, Centrum Medycyny Estetycznej i Dermatologii Derm&Art, Raciborskie Centrum Medyczne. W regionie jest 19 klinik.
W serwisie ZaufaneKliniki.pl stawiamy tylko na niezawodnych i wykwalifikowanych lekarzy, dzięki temu mamy pewność, że każdy kto zdecyduje się na Operacja wrastających paznokci zostanie profesjonalnie potraktowany przez personel medyczny w wybranej klinice w mieście Warszawa.

Jeżeli na liście brakuje kliniki, która zajmuje się Operacja wrastających paznokci w mieście Warszawa,napisz do nas.